Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΗΣ “ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑΣ”

0
15

Του Γιώργου Ρακκά 

Αυτή η καταγγελία περί «ισλαμοφοβίας» μου θυμίζει τους Γερμανούς ναζί της δεκαετίας του 1930, που κατήγγειλαν κάθε αντιναζισμό ως «γερμανοφοβία».

Το σκληρό σουνιτικό Ισλάμ, στις διάφορες εκδοχές του, έχει οδηγήσει τον μουσουλμανικό κόσμο σε μια άνευ προηγουμένου επέκταση στην Ιστορία του (πλέον εκτείνεται από την Νοτιοανατολική Ασία, μέχρι τις Δυτικές Ακτές της Αφρικής, και βέβαια την Ευρώπη).

Η επέκτασή του αυτή, θέτει ζήτημα επιβίωσης σε ιστορικούς πολιτισμούς της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, ενώ προκαλεί την ανοχή των διάφορων εκφάνσεων του δυτικού πολιτισμού, βάζοντας μια μονολιθική σφήνα μέσα στις κοινωνίες τους.

Άρα «ποιός απειλείται» για να δικαιώνεται η ρητορική περί «ισλαμοφοβίας»; Όχι πάντως το Ισλάμ (1), το οποίο μετεξελίσσεται σε παγκόσμια πολιτιστική υπερδύναμη, και διαπράττει αυτή τη στιγμή γενοκτονίες ιδίως στην Μέση Ανατολή, και την Αφρική.

Άρα; Η οριοθέτηση του μουσουλμανικού κόσμου στα ιστορικά του όρια είναι άραγε πράξη «ρατσιστική» όπως καταγγέλουν οι πιο φανατικές του πτέρυγες; Και ποιά είναι η πράξη ανεκτικότητας που επιζητούν, την ανοχή των υπόλοιπων πολιτισμών στην δυστοπία του ‘παγκόσμιου χαλιφάτου’ που πρεσβεύει το σκληρό σουνιτικό Ισλάμ ότι θα οικοδομηθεί μέσω της επέκτασης; Αυτό δεν είναι «αποικιοκρατία», μόνο η αντίστοιχη των δυτικών είναι;;

Υπό αυτό το παγκόσμιο πρίσμα, πόσο «ρατσιστικό» είναι να πει κανείς που ζει στην Ελλάδα, η οποία ιστορικά έχει αποικιοποιηθεί περίπου πέντε αιώνες από το Ισλάμ, ότι δεν επιθυμεί να δεχτεί την μαζική επιστροφή του τελευταίου, ανοιχτά καθοδηγούμενου και πάλι από την Τουρκία, υπό το άλλοθι της «ανθρωπιστικής υποδοχής μεταναστών»;

Καταπώς φαίνεται, θα γιορτάσουμε το 2021, δηλαδή, τα 200 χρόνια από την εθνικοαπελευθερωτική επανάσταση, με πολύ μεγάλες εκπτώσεις στην αυτοδιάθεση που εκείνη μας χάρισε με δάκρια και με αίμα.

Τι τα θες, παλιές, μπανάλ ιστορίες. Εξάλλου, στο σημερινό χρηματιστήριο των ηθικών αξιών έχει μεγαλύτερη σημασία να είσαι ‘ευαίσθητος’ απ’ ό,τι ελεύθερος.

Υ.Γ. Πριν από μερικές μέρες, μια βάρκα με Τούρκους αντικαθεστωτικούς βούλιαξε στις Οινούσσες, με συνέπεια να συμβούν πολλοί πνιγμοί μεταξύ των οποίων και αρκετών παιδιών. Ε, λοιπόν, αυτούς τους ανθρώπους δεν τους έκλαψε κανείς, καμία ΜΚΟ δεν τους μετέβαλε σε «σημαία συγκινησιακής ευκαιρίας». Γιατί η υπόθεση εμπλέκει τον Ερντογάν, και «μ’ αυτούς δεν παίζουμε».

Καμία ΜΚΟ που δραστηριοποιείται δεν έχει καταγγείλει ανοιχτά τον Τούρκο πρόεδρο ή την Τουρκία, για το απροκάλυπτο δουλεμπόριο που ασκεί.

Ούτε τους Γιεζίντι των Σερρών, που έσπευσαν στην χώρα μας όντως γενοκτονημένοι από τον ISIS, και ανακαλύπτουν τώρα, ότι στο άθλιο στρατόπεδο που τους στίβαξαν, προγραμματίζεται η μετεγκατάσταση πολλών ανθρώπων που ανήκουν στην ίδια ισλαμική πτέρυγα, με εκείνην που τους ξερίζωσε τόσο βίαια από τον τόπο τους.

Σημειώσεις:
================================

(1) Το Ισλάμ διακρίνεται κατά τι από τον μουσουλμανικό κόσμο στο γεγονός ότι δεν το υπηρετούν όλες οι συνιστώσες του τελευταίου με την ίδια ζέση. Δεν αντιπροσωπεύουν την ίδια μορφή θεοκρατίας καθώς υπάρχουν «αιρέσεις»/αποκλίσεις, όπως η πέρσικη, για παράδειγμα, Σιιτική που είναι πιο ήπια, υπάρχουν οι Αλεβίτες κ.ο.κ.

 

Νίκος Σίμος

Ρήξη και ανατροπή σε ότι μας κρατάει πίσω και μας χαρακτηρίζει σταθερό απότοκο της Οθωμανικής δουλείας
Νίκος Σίμος
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ