Συγκλονιστικό SOS για εμβόλια Pfizer από τη γυναίκα του γιατρού 56χρονου Dr Gregory Michael που πέθανε αφού εμβολιάστηκε.”

0
38

Το εμβόλιο αυτό δεν είναι καλό για τον καθένα, διαδώστε το σώστε ζωές. Είχε τέλεια υγεία, 3 μέρες μετά τον εμβολιασμό μπήκε στην εντατική απ’ αντίδραση στο εμβόλιο COVID…”Θεωρεί υπεύθυνο τον εμβολιασμό του.

Ο θάνατος του γιατρού γυναικολόγου-μαιευτήρα Dr Gregory Michael, 56 ετών στην Φλόριντα « τέλειας υγείας », 2 εβδομάδες αφότου εμβολιάστηκε κατά covid 19 με (Pfizer BioNTech),στις 18 Δεκέμβρη στο Mount Sinai Medical Center στο Miami Beach, όπου εργάστηκε για 12 χρόνια. Πέθανε τη νύχτα της 3 Γενάρη από σπάνιο αυτο-άνοσο νόσημα μετά από αιμορραγικό επεισόδιο που σχετίζεται με συνδέεται με έλλειψη αιμοπεταλίων (οξεία ιδιοπαθή θρομβοκυτταροπενική πορφύρα ή PTI. Η Heidi Neckelmann, η γυναίκα του δήλωσε πως ο άνδρας της πήγε στα επείγοντα του MSMC 3 μέρες μετά τον εμβολιασμό του γιατί είχε σημάδια στο δέρμα,μικρές κηλίδες ή κόκκινες κηλίδες στα χέρια και τα πόδια που ήταν δηλωτικά εσωτερικής αιμορραγίας. Διαβεβαιώνει πως ο σύζυγός της είχε πολύ καλή υγεία.Και προσθέτει:

”Η αγάπη της ζωής μου ο άντρας μου…….που έγινε κατά την εισαγωγή του έδειξε ότι ο αριθμός των αιμοπεταλίων του ήταν 0 (ένας φυσιολογικός αριθμός αιμοπεταλίων κυμαίνεται από 150.000 έως 450.000 αιμοπετάλια ανά μικρολίτρο αίματος.) Εισήχθη στην εντατική με διάγνωση επαγόμενης οξείας PTI από αντίδραση στο εμβόλιο COVID. Μια ομάδα εμπειρογνωμόνων γιατρών προσπάθησε για 2 εβδομάδες ν΄ αυξήσει τον αριθμό των αιμοπεταλίων του χωρίς αποτέλεσμα. Ειδήμονες από όλη τη χώρα συμμετείχαν στην υποστήριξή του… Ήταν συνειδητός και ενεργητικός καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, αλλά 2 ημέρες πριν από μια τελευταία επέμβαση, είχε ένα αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο που προκλήθηκε από την έλλειψη αιμοπεταλίων που του κόστισε τη ζωή του μέσα σε λίγα λεπτά.
Ήταν επαγγελματίας υπέρμαχος του εμβολίου, γι ‘αυτό το πήρε ο ίδιος.
Πιστεύω ότι οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορεί να εμφανιστούν παρενέργειες, ότι δεν είναι καλό για όλους και σε αυτήν την περίπτωση κατέστρεψε μια υπέροχη ζωή, μια τέλεια οικογένεια και έχει αγγίξει τόσους πολλούς ανθρώπους στην κοινότητα
Μην αφήσετε μάταια τον θάνατό του, σώστε περισσότερες ζωές κάνοντας αυτήν την πληροφορία ειδήσεις.

Δεν κάπνιζε έπινε αλκοόλ από καιρό εις καιρόν αλλά μόνο με παρέα..ήταν αθλητικός τύπος έκανε kayack και ήταν δύτης. Για την Heidi Neckelmann, ο θάνατος του άντρα της σχετίζεται 100% με το εμβόλιο.Η πρόεδρος των Children’s Health Defense (CHD),η Lyn Redwood, δήλωσε ότι το PTI είναι μια ανεπιθύμητη παρενέργεια που είναι πασίγνωστο ότι σχετίζεται με εμβόλια.Το εμβόλιο που εμπλέκεται συχνότερα είναι το εμβόλιο ιλαράς, παρωτίτιδας και ερυθράς (MMR). Το PTI έχει επίσης συσχετιστεί με εμβόλια ηπατίτιδας Α και Β (HBV), ανθρώπινου ιού θηλώματος (HPV), εμβολίων για ανεμοβλογιά και έρπητα ζωστήρα, διφθερίτιδα, τέτανο και ακυτταρικό κοκκύτη (DTap), πολιομυελίτιδα και πνευμονιόκοκκο. Σύμφωνα με την Lyn Redwood, μια μελέτη που συνέκρινε τις παρενέργειες μετά τον εμβολιασμό κατά της γρίπης διαπίστωσε ότι το PTI είναι η τρίτη πιο συχνή αυτοάνοση νόσος (μετά την Guillain Barre και τη ρευματοειδή αρθρίτιδα). Η Lyn Redwood επεσήμανε επίσης ότι το PTI έχει αναφερθεί μετά από έκθεση σε φάρμακα που περιέχουν πολυαιθυλενογλυκόλη (PEG), μια ένωση που χρησιμοποιείται στα εμβόλια Pfizer και Moderna.

dimpenews.com

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ