Την καρδιά «χτύπησε» η αλλεργική αντίδραση της Ελληνίδας γιατρού από το εμβόλιο της Pfizer – Δείτε το πιστοποιητικό εμολιασμού

0
17

Περισσότερες πληροφορίες για την αλλεργική αντίδραση από το εμβόλιο της Pfizer που σημειώθηκε χθες, την πρώτη ημέρα του εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού στην Ελλάδα, σε μια 32χρονη ειδικευόμενη γιατρό στο νοσοκομείο «Αττικόν» από τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Υγείας, Μάριο Θεμιστοκλεόυς,  ο οποίος δήλωσε πως σχετίζονταν με την καρδιά αλλά πως «συμβαίνουν αυτά».

Ο Σπύρος Πουρνάρας, Πρόεδρος της Επιτροπής Λοιμώξεων του Αττικού Νοσοκομείο, μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή και αναφέρθηκε στο αλλεργικό περιστατικό: «Υπήρξε μία αλλεργική αντίδραση, συμβαίνουν αυτά. Μια ταχυκαρδία εμφάνισε η κοπέλα και τώρα είναι μία χαρά. Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, είναι καθημερινά φαινόμενα αυτά». 

Ταυτόχρονα η κυβέρνηση συνεχίζει τον σχεδιασμό για την διάθεση του ψηφιακού πιστοποιητικού συμμετοχής στον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού το οποίο θα δίνεται στους πολίτες.

Ο χρόνος που απομένει είναι ελάχιστος αφού στα μέσα Ιανουαρίου θα ξεκινήσουν οι εμβολιασμού πολιτών που δεν ανήκουν στο Εθνικό Σύστημα Υγείας και τότε θα πρέπει να τους χορηγείται και σε ψηφιακή μορφή, πιστοποίηση πως έχουν εμβολιαστεί, η οποία στο μέλλον θα χρησιμοποιείται για την απαγόρευση εισόδου των μη εμβολιασμένων σε αεροπλάνα, ΜΜΜ, εστιατόρια, κτλπ.

Προς το παρόν, σχετικό έγγραφο δίδεται στους υγειονομικούς οι οποίοι εμβολιάζονται κυρίως για λόγους καταγραφής και προτεραιοποίησης.

Δείτε το πιστοποιητικό:

 

pronews.gr

Νίκος Σίμος

Ρήξη και ανατροπή σε ότι μας κρατάει πίσω και μας χαρακτηρίζει σταθερό απότοκο της Οθωμανικής δουλείας
Νίκος Σίμος
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ