Επικαιροποιημένες σκέψεις

1
61

Του Νίκου Σίμου 

Ο Τσιπρας θα προσπαθήσει να αποφύγει τις εκλογές, δίνοντας ότι ζητούν οι δανειστές μέσω των εκπροσώπων τους

Δεν υπάρχουν φραγμοί, ούτε «κόκκινες γραμμές» στον στόχο που ήταν ένας:

Να αποδομηθεί η έννοια της Αριστεράς στην «φοβική», ανελεύθερη και συντηρητική  νεοελληνική κοινωνία

Αυτός ο στόχος δεν αποτελεί επινόημα του Τσιπρα

Για πολλά μπορείς να τον κατηγορήσεις, άλλα δεν μπορεί κανείς να υποστηρίξει,  οτι είναι ένας ανόητος «πολιτικός αυτόχειρας» !

Το σχέδιο, που εργαλείο του αποτελεί ο Τσιπρας, είναι καθορισμένο από τα παγκοσμιοποιημένα κέντρα με ευρύτερους από το προοδευτικό κίνημα της Χώρας μας στόχους, που θέλουν την Παγκόσμια κοινωνία χωρίς αντανακλαστικά ,χωρίς αντιδράσεις και κυρίως χωρίς ελπίδα !

Ο αγώνας  του παγκόσμιου εργατικού κινήματος είχε την βάση του στην ελπίδα και την δημιουργία προϋποθέσεων για μια καλύτερη ζωή σε μια πιο ισόνομη κοινωνία

Αυτό θέλουν  να τελειώσουν ……την ελπίδα !

Άλλωστε  νεοφεουδαρχία και κοινωνική  προοπτική δεν πάνε μαζί  !

Ο Τσιπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να ολοκληρώσει την «αξιολόγηση» και να παραμείνει για κάποιο χρόνο στην κυβέρνηση

Η έννοια όμως της Αριστεράς, με ότι αυτή περιείχε και όποιες ελπίδες για το αύριο γεννούσε  στην συνείδηση των νεοελλήνων τελείωσε και αυτό είναι μια νίκη της «Νέας Τάξης»,  σε βάρος της προοπτικής της κοινωνίας της δημιουργίας  και της συνοχής

Διατελώ μετά τιμής

Νίκος Σίμος

Ρήξη - ανατροπή σε ότι μας κρατάει πίσω και μας χαρακτηρίζει σταθερό απότοκο της Οθωμανικής δουλείας
Νίκος Σίμος
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Πολυ καλο κειμενο κυριε ΣΙμο. Μονο που τα αφεντκα θα πρεπει να ξερουν οτι ουτε νεοδουλοπαροικοι θα υπαρχουν (τουλαχιστον γενετικως προερχομενοι εξ ημων) και φυσικα ουτε καταναλωτες (αυτο λεγεται απξιωση του κεφαλαιου που συσσωρευουν) και οι νεοεποικοι καποτε θα τους κοψουν το λαιμο (Μουσουλμανοι γαρ) διεκδικουντες δυναμικα την εξουσια. Βεβαια αυτοι πιστευουν πως με την τεχνολογια θα ελγξουν τα παντα οπως στο γνωστο 1984 του Οργουελ. Παντα ομως υπαρχει λαθος στους υπολογισμους. «Όμως υπάρχει τι το ανθρώπινον χωρίς ατέλεια;» οπως λεγει και ο Καβαφης στη μεγαλη ελληνικη αποικια του 200 πχ (που δεν διαφερει απο την συγχρονη του 2000+ μΧ).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here